לילה של שריפות: כוחות כיבוי פעלו במספר זירות

בנצי לייזרוביץ No Comments on לילה של שריפות: כוחות כיבוי פעלו במספר זירות

מספר שריפות התרחשו במהלך הלילה בדירות מגורים ברחבי הארץ. בחיפה חולצה קשישה בת 80, בירושלים חולצו שלושה דיירים באמצעות מנוף, בפתח תקווה קרס גג מבנה בשריפה של 2 דירות וברעננה משפחה נמלטה דרך החלון לאחר שאב המשפחה שמע את גלאי העשן | תיעודים מכל הזירות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות כיבוי פעלו הלילה במספר זירות של שריפות ברחבי הארץ. בחיפה פעלו הכוחות לחילוץ אישה מדירה בוערת משריפה בקומה השנייה מתוך ארבע של מבנה מגורים ברחוב סמטת רודן שבחיפה.

רס"ל יוסף כיוף, מפקד הצוות הראשון להגיע למקום מספר: "כבר שהגענו זיהינו עשן שיוצא מהבית, מיהרנו לפרוץ ותוך כדי סריקה תחת עשן כבד הבחנתי באישה באזור המטבח, חילצתי אותה לאזור נקי מעשן כשהיא מעורפלת הכרה".

האישה, בשנות ה80 לחייה נפגעה ופונתה על ידי גורמי הרפואה שהגדירו את מצבה כבינוני. לוחמי האש המשיכו בסריקות, השתלטו על הבעירה העזה כשהמוקד שלה היה בחדר השינה ושחררו את העשן. נזק כבד נגרם לבית, קצין נחקירות של תחנת חיפה הגיע למקום לבדוק את הנסיבות לפרוץ השריפה.

התיעוד מחיפה:

בפתח תקווה נשרפו שתי דירות מגורים. לוחמי האש פעלו מוקדם בשעות הלילה בשריפה של שתי דירות במקביל ברחוב אלבז בעיר בפתח תקווה. לא דווח על לכודים/פצועים, גג המבנה קרס ובמקום היה מטען אש גדול מאד.

לוחמי האש בלמו את השריפה לדירות נוספות, וביצעו פעולות סריקות וכיבוי סופי, אזרח אחד קיבל טיפול בשטח ע"י גורמי רפואה.

תיעוד השריפה בפתח תקווה:

 

סמוך לשעה 6:40 התקבל דיווח על שריפה בדירה בקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב לייב יפה בארנונה. לזירה יצאו ארבעה צוותים ומנוף גבהים. לוחמי אש שהגיעו למקום החלו בפעולות סריקה וחיפוש לכודים בדירה אפופת העשן.

הלוחמים הבחינו בשלושה דיירים וכלב במרפסת הדירה וחילצו אותם באמצעות מנוף, הדיירים פונו על ידי כוחות הרפואה לקבלת טיפול.

תיעוד השריפה בירושלים:

video
play-sharp-fill

בשעה 2:24 לפנות בוקר התקבל דיווח במשל"ט 102 על עשן רב שיוצא מדירת הקרקע בבניין בין 8 קומות ברחוב דבורה עומר 8 ברעננה.

למקום הוזנקו 3 צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף רועי אוחיון. הצוותים פרסו במהירות קווי תקיפה לכיבוי מוקד השריפה ובהמשך לוחמי האש פעלו לשחרור העשן הרב הנצבר בחדר המדרגות.

באירוע זה נמנע אסון גדול, בו אב המשפחה שמע את גלאי העשן ובזכותו המשפחה הצליחה לברוח מהחלון הדירה.

תיעוד השריפה ברעננה:



0 תגובות